2014. október 13., hétfő

Kacsaszárny leves daragaluskával


Elkészítési idő: 120 perc
Hozzávalók: 8 adag

0,8 kg kacsaszárnytő
2 szál sárgarépa
2 szál fehérrépa
1 fej vöröshagyma
4 gerezd fokhagyma
10 szem fekete bors
1 fej karalábé
1 fej zellergumó
1 db paradicsom
1 db paprika
2 tk ételízesítő, házi
1 cikk kelkáposzta
1 szál zellerzöld
1 csokor petrezselyemzöld
2 db tojás
5 dkg vaj
6 ek búzadara
só ízlés szerint

A kacsahúst (8 db szárnytövet) megtisztítottam, a felesleges zsíros részeket levágtam, megmostam és egy nagyobb fazékban, 1 tk. sóval feltettem főni.
Amikor felforrt, leszedtem a habját.
Beletettem a szemes borsot, 3 ek. saját készítésű ételízesítőt (elkészítése a receptjeim között megtalálható).
Közben megtisztítottam és felaprítottam a többi hozzávalót, majd hozzáadtam a leveshez és másfél órán át, lassú tűzön főztem.
Amikor elkészült, egy másik fazékba szűrtem a levest.
Amíg fő a leves a tojásból, vajból és búzadarából, csipet sóval, lágy galuskatésztát kevertem.
Legkevesebb 30 perc pihentetés után, egy kis kanállal, a forrásban lévő levesbe szaggattam.
A galuskának 10 perc főzés kell és tálalható.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése